Zvonček prinaša čustveno pomlad


Ko sem danes stopila iz hiše, so me na trati pozdravili zvončki. Spomnim se, kako sem v januarju razmišljala o tem, da so se kar prekmalu prebudili. In ko je v začetku februarja zapadel prvi sneg ter je začelo zmrzovati, so se mi zvončki kar malo zasmilili. Ko jih je zima tako hitro zmrznila. Že nekaj dni nazaj, ko se je sneg toliko stopil ob hiši, da so se zopet pokazali zvončki, sem bila presenečena, ko sem videla, da mirno rastejo naprej. Cel mesec snega in mraza jih ni umoril, ampak le zaustavil.


Ker sem močno vpeta v energije cvetnih esenc, saj sem v fazi zaključevanja knjige o njih, sem razmišljala kakšna bi bila esenca iz zvončkov. Katere kvalitete bi se izrazile skozi. Najprej sem pomislila na trdoživost, na vztrajnost… vendar je bil to čisto mentalni nivo. Kaj pa čustva? Vsako pomlad se zvončkov zelo razveselim. Veselje je zagotovo kvaliteta, ki bi jo pripisala njihovi energiji.

Veselje in radost, predvsem pa zelo močna želja, ki premakne vse ovire. Čez ovire na vesel in igriv način. Zagotovo topijo in mehčajo resnost. So prvi znanilci pomladi, torej prinašajo nekaj novega, nov cikel, novo pomlad. Hmmm… morda se na naslednjem sprehodu povežem z njihovo devo. Potem pa sem zvečer naletela na Nizozemske cvetne esence, kjer se mi je najprej z ekrana nasmejal … jap ZVONČEK!

In takoj, ko sem prebrala opis, je nekaj kliknilo in bilo je popolnoma logično, da je njegov učinek takšen.
Ko je vaše srce zmrznjeno zaradi bolečine, ki ste jo doživeli, bo esenca zvončka znova ogrela vaše srce. Pomagala vam bo, da se bodo zamrznjene plasti čustvene bolečine okoli srca začele topiti in boste izpustili solze, bolečino ter prizadetost. Ob preveliki bolečini se namreč srce zapre, še posebej, če ste vse pripravljeni storiti za druge, nase pa pozabite. Ko sledite vodstvu drugih ljudi, namesto vodstvu svojega srca, ker ne zaupate sebi, doživite nezaupanje. Zvonček vas spomni, da pod plastmi čustvene zime še vedno bije življenje in vam pomaga stopiti ledene okove. Prebuja veselje, prinaša upanje in novo pomlad.

Esenco zvončka si lahko pripravite tudi sami. Pojdite nekam, kjer rastejo zvončki čim dlje od onesnaženja, daljnovodov in drugih civilizacijskih škodljivcev. To pomeni, da boste nekje v naravi, s seboj pa boste imeli kozarec. Poiščite potoček ali vodni izvir ter zajemite vodo v svoj kozarec. Pojdite do zvončkov, postavite kozarec z vodo mednje in se povežite z naravo, z energijo zvončkov, z devo, ki skrbi zanje. Devo prosite za vodstvo, da vas vodi do tistih belih glavic, ki imajo najmočnejšo energijo. S škarijcami odrežite cvetke, hkrati podstavite kozarec, da padejo direktno v vodo. Nato postavite kozarec med rastoče zvončke, na sonce in pojdite na doooolg sprehod.

Ko ste šli od doma ste s seboj vzeli 1 deciliter domačega šnopsa, če ga nimate pa lahko kupite čisto vodko. V steklenico iz rjavega ali čim temnejšega stekla, ki ste jo predhodno umili, ste nalili alkohol. Po vrnitvi s sprehoda, nazaj k zvončkovemu kozarcu, vzamete steklenico z alkoholom in vanjo nalijete 1 dcl nastale esence. Tako dobite 2 dcl matične tinkture. Verjemite za vašo osebno uporabo je imate za nekaj let! Doma steklenico ovijte v aluminijasto folijo ter postavite na mesto, kjer je najmanj sevanj.

Vzemite 20ml rjavo stekleničko s kapalko in vanjo nalijte matično tinkturo. Iz te stekleničke 4 kapljice zvončkove esence kanite v kozarec vode in jo zjutraj in zvečer popijte. Terapija običajno traja 21 dni, lahko pa se zaključi že prej. Poslušajte svojo intuicijo. Opazujte, kaj se vam dogaja, kako se počutite, zapišite si in svojo izkušnjo delite spodaj v komentarju ali po mailu na zdravljenjeduse(a)gmail.com


OPOZORILO: če je vaše srce že dlje časa zamrznjeno, ker je v njem veliko bolečine, lahko esenca sproži neprijetne občutke. Boleča čustva namreč niso šla nikamor, če jih niste predelali. Esenca zato lahko dvigne že dolgo pozabljene spomine. Pomembno je, da ste zavestni dejstva, da predelujete nepredelano. Če je reakcija prehuda, me lahko pokličete na 040 888 978 in dogovorili se bomo za ustrezno podporo v procesu, terapijo ali karkoli bo potrebno.

Dodatek 2020: esenca Zvonček je ena od cvetnih esenc v sistemu sLOVEssence in je namenjena zdravljenju notranjega otroka. To je obdobje, ko je nastalo ogromno prvih bolečin, ki so nas zaznamovale za celo življenje. Svojo esenco, obogateno s tahionsko energijo naročite tukaj >>> 

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Sončni mrk prebuja moč za naslednji korak

Mlaj v škorpijonu - implozija ali eksplozija?

Hiperaktivni otroci in Bachove esence